Otázky zákazníkov

Vážení čitatelia, tu sme si pre Vás pripravili prehľad najčastejších otázok od našich zákazníkov.

V prípade, že ani tu nenájdete odpovede na svoje otázky, neváhajte nás kontaktovať. Kontakt na nás nájdete tu.

 

Je možné tovar vymeniť?

Áno, radi Vám tovar vymeníme, a keďže nám záleží na tom, aby ste boli s výberom spokojní, lehotu sme predĺžili na 30 dní. Tovar odošlite späť v pôvodnom, neporušenom (nepoškodenom) obale, bez známok použitia, kompletný (vrátane príslušenstva) a s dokladom o kúpe tovaru. Pri výmene postupujte podľa pokynov uvedených tu.

Ak si neviete rady s výberom, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke, emailom alebo na našom online chate, ktorý nájdete na našom webe vpravo dole.

Ako reklamovať tovar?

Reklamácia je u nás rovnako jednoduchá ako výmena tovaru. Vždy sa budeme snažiť všetko vybaviť čo najrýchlejšie a k vašej spokojnosti. Pokyny ako postupovať pri reklamácii nájdete tu.

Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Ak sa rozhodnete vrátiť zakúpený tovar, u iných e-shopov je potrebné dodržať 14 dňovú lehotu od doručenia tovaru. My sme sa rozhodli dať Vám dostatok času na rozhodnutie a lehotu na vrátenie tovaru sme predĺžili na 30 dní. Podmienky pre predĺženú lehotu nájdete tu.

Tovar odošlite späť v pôvodnom neporušenom (nepoškodenom) obale, bez známok použitia, kompletný (vrátane príslušenstva) a s dokladom o kúpe tovaru. Ako postupovať pri vrátení tovaru nájdete tu.

Aké sú možnosti platby?

Platiť môžete na dobierku (1,50Eur), vopred bezplatne platobnou kartou, bankovým prevodom, metódou PayPal a zrýchleným prevodom cez online platobné tlačidlá Vašej banky.

Môžem svoju objednávku po odoslaní upraviť?

Samozrejme môžete. Stačí zavolať na našu zákaznícku linku alebo napísať email a oznámiť nám ako si prajete Vašu objednávku upraviť. Ak ste si vedomí, že chcete svoju objednávku zmeniť, kontaktujte nás čo najskôr. Po odovzdaní zásielky dopravcovi už zmena nie je možná.

Kedy tovar dorazí?

Informáciu o dátume doručenia tovaru nájdete priamo v detaile konkrétneho produktu. Po odoslaní objednávky Vám pošleme informáciu o termíne v potvrdzovacom e-maili. Ak máme tovar skladom, doba dodania je zvyčajne 1 až 2 pracovné dni, ak je dostupný na objednanie, potom ho doručíme v rozmedzí 5 až 8 pracovných dní.

V prípade, že vznikne výnimočná situácia a doba doručenia bude predĺžená, kontaktujeme Vás emailom alebo telefonicky.

Neviem si rady s výberom tovaru. Pomôžete mi?

Veľmi radi Vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru. Pozrite sa do našej Poradne. V prípade, že ste tu nenašli odpovede na Vaše otázky, zavolajte nám na zákaznícku linku, napíšte email alebo nás kontaktujte na online chate, ktorý nájdete na našom webe v pravo dole.

Nestihol /a som si vyzdvihnúť svoju zásielku. Pošlite mi ju prosím znova?

Áno, veľmi radi. Kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke alebo nám napíšte e-mail. Do emailu prosím uveďte číslo svojej objednávky, a Vašej žiadosti o opätovné zaslanie tovaru bude vyhovené. Pri opätovnom zaslaní Vám bude zaúčtované druhé poštovné.

Ako môžem objednávku zrušiť?

Ak objednaný tovar nebol doteraz odovzdaný dopravcovi, zavolajte na našu zákaznícku linku alebo nás kontaktujte emailom.

Vrátite mi poštovné v prípade, že pošlem tovar späť?

V prípade, že tovar vrátite v rámci "vrátenia tovaru v zákonnej lehote 14 dní bez udania dôvodu", áno vrátime Vám aj náklady na dopravu. Je však dôležité zdôrazniť, že do nákladov na dopravu nespadajú náklady za platbu (dobierka), keďže ponúkame hneď niekoľko bezplatných variant úhrady. 

Citácia z obchodného zákonníka: 

"Ak kupujúci oprávnene odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu finančné prostriedky bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr, ako kupujúci odovzdá tovar alebo preukáže, že tovar bol zaslaný predávajúcemu. Podľa ustanovenia § 1832 Občianskeho zákonníka predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu tovaru a náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania. Predávajúci upozorňuje, že v súlade s § 1820 ods. 1 písm. g), náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, to platí aj v prípade, ak tovar nie je možné vrátiť obvyklou poštovou cestou vzhľadom na jeho povahu."



Je možné dodatočne zmeniť miesto dodania?

Áno, pred odovzdaním zásielky dopravcovi je možné kontaktovať našu zákaznícku linku a adresu dodania upraviť. Akonáhle je zásielka odovzdaná dopravcovi, môžete sa obrátiť na konktaktný telefón daného dopravcu, ktorý dostanete v deň dodania.

Je možný osobný odber?

Áno, a to v našej predajni v Zlíne. Podrobnejšie informácie o predajni nájdete tu.

Po odoslaní objednávky mi neprišiel potvrdzujúci email. Ako zistím, že je všetko v poriadku?

Potvrdzujúci email je na Vašu emailovú adresu odoslaný systémovo, vždy po prijatí Vašej objednávky. V prípade, že Vám potvrdzujúci email neprišiel, kontaktujte nás prosím na [email protected]. Je možné, že pri objednávke došlo k nesprávnemu zadaniu Vášho kontaktu alebo objednávka nebola správne dokončená.

Môžem zmazať svoj zákaznícky účet?

V prípade, že si už neželáte mať na našej stránke zákaznícky účet, prosím kontaktuje nás. O zmazanie svojho zákazníckeho účtu môžete požiadať prostredníctvom emailu, telefonicky alebo nám môžete napísať aj na chat.

Váš účet bude zmazaný bez zbytočných odkladov aj hneď po Vašej žiadosti.

Po zmazaní účtu si ho môžete kedykoľvek znova vytvoriť opätovnú registráciu tu.