Postup pri vrátení tovaru

Na vrátenie nepoužitého a nepoškodeného tovaru môžete využiť zákonnú lehotu 14 dní od obdržania zásielky alebo predľženej lehoty na vrátenie tovaru do 30. dňa od obdržania. Tovar musíte vrátiť v pôvodnom, nepoškodenom, nepopísanom obale s visačkami. Bližšie informácie a podmienky predľženej lehoty nájdete tu.

 

Vrátiť tovar môžete dvoma spôsobmi.

1

Zašlite tovar cez Packetu.

zasilkovna-zluta.png (4 KB)

Obsluhe oznámte kód 93688189.

Tá vám následne vytlačí etiketu, prevezme balík a odovzdá vám potvrdenie o odoslaní balíka.
Táto služba je spoplatnená 2 eur, ktoré vám odpočítame z refundovanej čiastky.

2

Na vlastné náklady zašlite zásielku akoukoľvek dopravnou spoločnosťou na adresu:

 

MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
76001  Zlín
E: [email protected]
T: +421 911 568 888

split.png (6 KB)

Postup vrátenia tovaru:

navratkovy-list.png (8 KB)

1. Vyplňte návratkový list:

Vyplnený návratkový list pridajte do zásielky k tovaru.

Návratkový list AD Sport.sk

box.png (9 KB)

2. Zabaľte svoj balík:

Produkt aj s návratkovým listom zabaľte do nepriesvitného obalu. Dbajte na to, že oblečenie musí mať visačku a krabice od topánok nesmie byť popísaná, ani polepená.

zabaeny-balik.png (9 KB)

3. Pošlite váš vrátený tovar:

Zabalený balík odneste na najbližšiu pobočku Packeta.

box-do-domu.png (9 KB)

4. Po doručení vašej zásielky na náš sklad:

Hneď ako začneme vašu objednávku spracovávať, budeme vás o tom informovať emailom. Zásielky spracovávame postupne, preto prosíme o trpezlivosť.

Sumu za vrátený tovar sa vždy snažíme zasielať v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 14 dní od dodania tovaru na náš sklad.

split.png (6 KB)

Výmeny a vrátenie tovaru vybavujeme spravidla do 14 dní od spätného prijatia zásielky na náš sklad. Pokiaľ budete chcieť zistiť, či tovar prišiel späť na náš sklad, sledujte prosím trasovanie Vašej spätnej zásielky. Trasovacie číslo k spätnej zásielke obdržíte od Vami zvoleného dopravcu. Potvrdenie k spätnej zásielke obsahujúce trasovacie číslo, si vždy uschovajte. Prosíme Vás o kontaktovanie nášho zákazníckeho servisu až v prípade, že ani do 14 dní od Vami uskutočneného odoslania spätnej zásielky, neobdržíte žiadnu spätnú väzbu. Ďakujeme vám za pochopenie.

UPOZORNENIE!!

V prípade, že Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote a vrátený tovar nie je kompletný, je preukázateľne používaný alebo poškodený, má Prevádzkovateľ voči Kupujúcemu nárok na náhradu škody a je oprávnený si takto vzniknutý nárok na náhradu škody jednostranne započítať na pohľadávku Kupujúceho voči Predávajúcemu na vrátenie Kúpnej ceny. Prevádzkovateľ v takom prípade vracia Kupujúcemu len takto zníženú Kúpnu cenu. 

Vzniknutý nárok na náhradu škody je vyčíslený s ohľadom na rozsah poškodenia a mieru používania tovaru. Upozorňujeme, že môže byť až 90% z Kúpnej ceny! Odporúčame teda, v prípade, že si Kupujúci nie je zvolenou veľkosťou istý, pred použitím tovaru dôkladne vyskúšať na čistom a mäkkom povrchu. V prípade textilu odporúčame vyskúšať veľkosť pred vypraním a odstrihnutím informačných ceduliek. Upozorňujeme Váš, že spodnú bielizeň nemožno z hygienických dôvodov vymeniť ani vrátiť!