Postup pri výmene tovaru

Na výmenu nepoužitého a nepoškodeného tovaru môžete využiť zákonnú lehotu 14 dní od obdržania zásielky alebo predĺženej lehoty na výmenu tovaru do 30. dňa od obdržania. Tovar vymieňame iba v pôvodnom nepoškodenom, nepopísanom obale s visačkami.  Bližšie informácie a podmienky predĺženej lehoty nájdete tu.

1

Zašlite tovar cez Packetu.

zasilkovna-zluta.png (4 KB)

Obsluhe oznámte kód 93688189.

Tá vám následne vytlačí etiketu, prevezme balík a odovzdá vám potvrdenie o odoslaní balíka.

2

Na vlastné náklady zašlite zásielku akoukoľvek dopravnou spoločnosťou na adresu:

 

MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
76001  Zlín
E: [email protected]
T: +421 911 568 888

split.png (6 KB)

Postup pri výmene tovaru

navratkovy-list.png (8 KB)

1. Vyplňte návratkový list

Vyplnený návratkový list pridajte do zásielky k tovaru.

Návratkový list AD Sport.sk

box.png (9 KB)

2. Zabaľte svoj balík

Produkt aj s návratkovým listom zabaľte do nepriesvitného obalu. V prípade vrátenia či výmeny, napríklad topánok, prosím, aby ste dbali na to, že originálna krabica nebude nijako poškodená (lepiacou páskou či popisom).

zabaeny-balik.png (9 KB)

3. Pošlite váš vrátený tovar

Výmena je bezplatná, nie je tu účtovaný žiadny manipulačný poplatok. Hradia sa iba náklady na zaslanie starého tovaru k nám a nového artiklu k Vám.

box-do-domu.png (9 KB)

4. Po doručení vašej zásielky na náš sklad:

Hneď ako začneme vašu objednávku spracovávať, budeme vás o tom informovať emailom. Zásielky spracovávame postupne, preto prosíme o trpezlivosť.

split.png (6 KB)

UPOZORNENIE! 

V návratkovom liste prosíme o zvolenie, akým spôsobom si prajete uhradiť náklady na dopravu. V prípade, že nevyberiete ani jednu z možností, zásielka bude odoslaná automaticky na dobierku  (+ 1,50 €)..

Výmeny a vrátenie tovaru vybavujeme spravidla do 14 dní od spätného prijatia zásielky na náš sklad. Pokiaľ budete chcieť zistiť, či tovar prišiel späť na náš sklad, sledujte prosím trasovanie Vašej spätnej zásielky. Trasovacie číslo k spätnej zásielke obdržíte od Vami zvoleného dopravcu. Potvrdenie k spätnej zásielke obsahujúce trasovacie číslo, si vždy uschovajte. Prosíme Vás o kontaktovanie nášho zákazníckeho servisu až v prípade, že ani do 14 dní od Vami uskutočneného odoslania spätnej zásielky, neobdržíte žiadnu spätnú väzbu. Ďakujeme vám za pochopenie.

Upozorňujeme Váš, že spodnú bielizeň nemožno z hygienických dôvodov vymeniť ani vrátiť!